تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 20:00
کد خبر : 47131

با حضور فعالان تشکلهای کارفرمایی استان ازاتاق بازرگانی ، کانون کارفرمایی ، خانه صنعت و معدن ، اصناف ، اتاق تعاون و انجمن کارآفرینی نشست مشترکی با مدیران تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

با حضور فعالان تشکلهای کارفرمایی استان ازاتاق بازرگانی ، کانون کارفرمایی ، خانه صنعت و معدن ، اصناف ، اتاق تعاون و انجمن کارآفرینی نشست مشترکی با مدیران تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

مهندس پورعلی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست با اشاره به نقش ارزنده تامین اجتماعی و مساعدتهای صورت گرفته این سازمان به کارفرمایان ، طرح کمترین مشکلات از این حوزه در کارگروه رفع موانع تولید استان را مصداقی بارز از این همراهی برشمرد . ایشان با اشاره به اینکه

مهندس پورعلی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست با اشاره به نقش ارزنده تامین اجتماعی و مساعدتهای صورت گرفته این سازمان به کارفرمایان ، طرح کمترین مشکلات از این حوزه در کارگروه رفع موانع تولید استان را مصداقی بارز از این همراهی برشمرد .

ایشان با اشاره به اینکه عدم آگاهی از فرایند تولید و دغدغه های آن و آشنا نبودن برخی تصمیم گیران با این حوزه و توجه نداشتن به قیمت تمام شده محصولات ، از بزرگترین نگرانی های کارفرمایان است افزود : باید استانداردهای تولید درکشور را افزایش دهیم .

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ما تولیدکنندگان به مثابه یک حسگر قوی برای مدیران در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر برای آنها هستیم اظهارداشت : درنگاه منفعت طلبانه درروند موجود ، تجارت به تولید برتری دارد که باید با کمک به تولیدکننده درمسیر اصلاح این برداشت گام برداریم .

مهندس پورعلی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : ما امروز در جنگ اقتصادی هستیم ولی فاقد آرایش جنگی مناسب برای پیروزی میباشیم .

ایشان با اشاره به کلامی از بنیانگذار انقلاب ، امام راحل (ره) که در زمان جنگ تحمیلی فرمودند : جنگ در راس همه اموراست اظهار داشت : باید منافع را فراموش نموده و تمامی دستگاهها ونهادهای اثرگذار برتولید و گردش چرخهای اقتصادی همچون تامین اجتماعی دراین فرایند مشارکت نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.